سرباز گمنام امام زمان(عج)

همه به سوی مقابله با جنگ نرم

سرباز گمنام امام زمان(عج)

همه به سوی مقابله با جنگ نرم

بی‌محابا و مغرضانه احمدی‌نژاد را به جرم احیای مانیفست امام(ره) م

الن شیخ مرتضی انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران میزبان نخستین روز همایش ده روزه "رهایی قبلتین" بود. همایشی به همت برخی تشکل های دانشجویی ازجمله "جنبش دانشجویان جهان اسلام" و "جنبش عدالتخواهی دانشجویی" و به مناسبت سالروز نکبت اشغال فلسطین برگزار گردید.

به گزارش رجانیوز، نخستین روز این همایش ده روزه همزمان با شصت و یکمین سالروز اشغال فلسطین وتأسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان "اعتلای اسلام، نابودی اسرائیل" نامگذاری شده بود. برنامه رأس ساعت مقرر 16 با تلاوت آیات قرآن مجید و سپس اعلام برنامه ها توسط مجری برنامه آغاز گردید.

ادامه مطلب ...

برنامه ایران 1400 آنقدر عجیب بود که خودشان آن را جمع کردند

روایت کارشناس سازمان برنامه دولت جنگ و اصلاحات از عملکرد گذشته

گروه اقتصاد سیاسی- محمد مهدی تهرانی: سید محمد طبیبیان از کارشناسان پایبند به اقتصاد آزاد و تعدیل اقتصادی به شمار می آید. او که در بازه زمانی بین سال های 60 تا 72 در ارتباط مستقیم با سازمان برنامه بوده است، ناگفته هایی از آن سال ها و نوع مواجه دولت ها با برنامه های توسعه و اداره سازمان دارد. حرف هایی که شاید بدین سبب شنیدنی‌ترند که از زبان یکی از کارشناسان سازمان برنامه در دولت جنگ و سازندگی بیان می شوند.

طبیبیان معتقد است طی این سال ها تنها روح حاکم بر برنامه های توسعه تاثیرگذار بوده اند و عملاً هیچ یک از برنامه‌ها آن‌گونه که باید اجرایی نشده‌اند. وی در کتاب "مردان جمهوری اسلامی چگونه تکنوکرات شدند؟" می گوید: «به نظر من هیچ یک از برنامه ها در کشور اجرا نشد. برخلاف برخی کشورهای دیگر هیچ‌یک از برنامه‌های اول و دوم و سوم و چهارم آن طور که فکر می‌کنید در اینجا اجرا نمی‌شود. اما همان روح تفکر کارشناسی که مطرح است، خود به خود تا حدودی اثر خود را می گذارد.»

ادامه مطلب ...

استارت فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد با حضور در جمع حامیان دانشجو

دکتر احمدی‌نژاد اولین فعالیت انتخاباتی خود را روز جمعه اول خرداد با حضور در جمع حامیان دانشجویش در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌کند.

به گزارش رجانیوز، احمدی‌نژاد که 4 سال قبل نیز نخستین برنامه تبلیغاتی خود در تهران را در همین سالن برگزار کرده بود، روز جمعه این هفته نیز به دعوت حامیان دانشجویش پاسخ مثبت داده و در جمع آنان حضور خواهد یافت.

اما اگر ساعت 15 روز جمعه، حامیان دانشجوی رئیس‌جمهور گرد هم می‌آیند، طلاب حامی وی نیز از ساعت 9:30 همین روز در در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اجتماع خواهند کرد تا در راستای تحقق هر چه سریع‌تر "فرآیند انقلاب اسلامی" و در دفاع از "دولت اسلامی" اولین و بزرگ‌ترین همایش "طلاب حامی دولت اسلامی" را با حضور گسترده فضلا و روحانیون برگزار کنند.

این همایش با سخنرانی آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین، عضو شواری عالی حوزه علمیه قم و قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دکتر زاهدی وفا؛ معاون وزیر اقتصاد از ساعت 9.30 صبح جمعه اول خرداد در سالن همایش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی برگزار می‌شود.

مؤسسه امام خمینی که با مدیریت آیت‌الله مصباح یزدی اداره می‌شود، جدی‌ترین پایگاه حامیان دولت اسلامی در شهر قم است که سال 84 نیز اغلب طلاب و دانش‌آموختگان آن از دکتر احمدی‌نژاد حمایت کرده و برای تبلیغ به شهرها و روستاهای مختلف سفر کردند.

اوباما در متوقف کردن ایران هسته‌ای شکست خورده است

"دکتر موردشای کدار"، کارشناس امور سیاسی و مطالعات استراتژیک که به مدت 25 سال در زمینه اطلاعات نظامی کار کرده است، اعلام کرد که گمان نمی کنم ایران با این تهدید ها و فشارها تسلیم شود، ایرانی ها نشان داده اند که عجله ای ندارند که این واقعیت را تغییر دهند.

به گزارش رجانیوز به نقل از جروزالم‌پست، "کدار" معتقد است که "اوباما تسلیم شده و عملاً نتوانسته است که برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند.

ادامه مطلب ...

الهام: آیت‌الله بهجت جلسه احمدی نژاد در سازمان ملل را اعتلای اسل

سخنگوی دولت گفت: مرحوم آیت الله بهجت در دیدار رئیس جمهور با ایشان تحلیلی را در خصوص بحث های سیاسی و استعمار انگلیس مطرح کردند و ترفندهای استعماری و استکباری را بیان کردند و از آن جلسه سازمان ملل احمدی نژاد که اولین جلسه بود، به اعتلای نام اسلام و امام زمان یاد کردند و از آن ابراز خرسندی داشتند.

ادامه مطلب ...

کسی حق جمع‌آوری پول به نام ستاد احمدی‌نژاد را ندارد

ستاد مرکزی هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد، درباره شنیده های اخیر که از جمع آوری وجوه نقد و درخواست پشتیبانی تدارکاتی توسط برخی افراد به عنوان نماینده این ستاد هماهنگی خبر می داد، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد"، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

ادامه مطلب ...

جمعه؛ همایش 6دانشجویان حامی احمدی‌نژاد با حضور رئیس‌جمهور

همایش 6 هزار نفری حامیان دانشجویی احمدی نژاد روز جمعه برگزار می شود.

ستاد حامیان دانشجویی دکتر محمود احمدی‌نژاد اولین همایش خود را با حضور رئیس‌جمهور در روز جمعه مورخ اول خرداد ساعت 15 در سالن شهدای هفتم تیر واقع در خیابان فیاض بخش برگزار می‌نماید.

افزایش 4میلیون نفری تماشاگران تئاتر در دولت نهم

تماشاگران تئاتر با 4 میلیون نفر افزایش در دولت نهم نسبت به آخرین سال دولت هشتم همراه بوده است.

به گزارش شبکه ایران، افزایش 4 میلیون نفری تعداد تماشاگران تئاتر ایران طی 4 سال اخیر نوید بخش تحقق شعار تئاتر برای همه طی سال‌های اخیر است.

طبق گفته‌ معاون هنری وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر، تنها در طی یک سال، آمار 4 میلیون نفری تماشاگران 2 میلیون نفر افزایش نشان داد. یعنی تعداد تماشاگران از 4 میلیون نفر در سال 86 به شش میلیون نفر در سال 87 افزایش یافت.

ادامه مطلب ...

حجت‏الاسلام پناهیان:اجرای عدالت تحمل می‏طلبد

شما به ولایت‌پذیریِ شهیدبهشتی در مقابل امام(ره) توجه کنید که به خاطر برقراری عدالت از حق خودش گذشت و هیچ نگفت. امیدوارم جامعه‌ای که به دنبال عدالت است، بیش از پیش به مفهوم ولایت توجه کند. ما ابتدا باید به ولایت و ولایت‌پذیری توجه کنیم و بعد از آن به عدالت برسیم.

شبکه ایران: نشست «ولایت و عدالت، تقدم یا تلازم» ششمین برنامه دفتر گفتمان انقلاب اسلامی بود که این هفته با حضور حجت‌الأسلام‌والمسلمین‌علیرضا پناهیان انجام شد. برنامه با استقبال زیادی مواجه شده و سالن تقریباً پُر شده بود. ظاهراً مخاطبان آن‌قدر پر و پا قُرص بودند که بیش از 30 دقیقه تأخیر، آنان را پشیمان نکرد.

ادامه مطلب ...

آیت الله مکارم:نبایدحل همه مشکلات را بر دوش دولت گذاشت

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به نقش و مسؤلیت مردم در اداره کشور گفت: نباید حل همه مشکلات کشور را بر دوش دولت گذاشت.

به گزارش رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید، امروز در یازدهیمن همایش خیرین مدرسه سازان استان قم،‌ در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) قم گفت: مردم باید در امر نیکی و کمک به هم‌نوعان خود پیشگام باشند و از هم سبقت بگیرند.

ادامه مطلب ...

سفرهای استانی دولت نهم 12هزار مصوبه داشت

معاون اجرایی رئیس جمهور تایید 12 هزار مصوبه را ارمغان سفرهای هیئت دولت نهم به استان‌های کشور دانست.

علی سعیدلو امروز در گفتگویبا فارس در اظهار داشت: درصد بالایی از این مصوبه‌ها تاکنون در کشور اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه درصدی از این طرح‌ها نیز در حال اجراست و درصد ناچیزی از مصوبه‌ها به سبب مشکلات اجرایی نشده است، تصریح کرد: در دولت نهم، تلاش و کار تعطیلی ندارد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری خط انتقال گاز سراسری شمال و شمال ‌شرق کشور را از عظیم‌ترین طرح‌های ملی در استان سمنان اعلام کرد و افزود: ساخت بیمارستان‌ها به طور مساوی و عادلانه در این استان در حال اجرا است.

سعیدلو یادآور شد: با بهره‌برداری از این بیمارستان‌ها، 60 تا 70 درصد به تخت‌های بیمارستانی استان سمنان افزوده می‌شود.

نظرات کاربران:

اصل 44 در مناطق آزاد صددرصد اجرا شده است

مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد عنوان کرد: اصل 44 در مناطق آزاد به طور کامل اجرا شده است.

به گزارش فارس، محمود صلاحی مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد در همایش سراسری اصل 44 چالش‌ها و چشم‌اندازها گفت: اصل 44 به ابتکار شهید بهشتی در آن زمان به تصویب رسید و سیاستهای کلی بند الف در تاریخ 1/4/84 به دولت وقت و بعد از آن بند ب و جیم به دولت نهم ابلاغ شد.

ادامه مطلب ...

13 خرداد؛ مناظره تلویزیونی احمدی‌نژاد و موسوی

محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی 13 خرداد در تلویزیون با یکدیگر مناظره می‌کنند.

به گزارش فارس، بر اساس قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان کاندیداها روز چهارشنبه در سازمان صداوسیما انجام شد، میرحسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد کاندیداهای انتخابات دهم ریاست جمهوری 13 خرداد ماه مناظره خواهند کرد. این مناظره از ساعت 22:30 تا 24 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

احمدی‌نژاد پیش از این از برگزاری مناظره با سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده بود.

اکثریت مجلس احمدی نژاد را برگزید

رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس اعلام کرد این مجمع روز یکشنبه هفته آتی برای بررسی کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش ایرنا، محمد تقی رهبر روز چهارشنبه در حاشیه صحن علنی مجلس گفت: گرایش غالب نمایندگان و اعضای فراکسیون اصولگرایان، حمایت از کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد است.

وی افزود: طبعا مجمع نمایندگان روحانی برای معرفی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم با فراکسیون اصولگرایان هماهنگ است.

رهبر در پاسخ به سوالی درباره بررسی انتخابات هیات رییسه مجلس در جلسه مجمع نمایندگان روحانی اظهار داشت: احتمالا در این جلسه درباره انتخابات هیات رییسه مجلس بحث و بررسی شود. البته درباره شخص رییس مجلس بحثی وجود ندارد.

پیروزی به احمدی‌نژاد رسید

در حالی که کلهر نماینده احمدی‌نژاد می‌خواست گردونه را به چرخش در آورد فقط گوی‌های آبی و قرمز باقی مانده بود که حضار گفتند احمدی‌نژاد یا استقلالی است یا پیروزی که با افتادن گوی قرمز به احمدی‌نژاد برخی از حضار گفتند پیروزی به احمدی‌نژاد رسید.

ادامه مطلب ...

احمدی‌نژاد دوباره رئیس‌جمهور شود باید چادر به سر از ایران فرار

وزیر اسبق کشاورزی گفت‏:‏ شرکت کمرنگ مردم در انتخابات به پیروزی احمدی‌نژاد منجر می شود‏.‏

به گزارش رجانیوز، عیسی کلانتری، در جمع مردم هشترود در تالار ماهان این شهرستان ادعا کرد‏:‏ شگرد دولت و صداوسیما این است که مردم به صورت کمرنگ در پای صندوق های رای حاضر شوند و با نیامدن آنان، احمدی‌نژاد پیروز میدان شود.

ادامه مطلب ...

صدا و سیما هیچ منعی برای انعکاس فعالیت‌های دولت ندارد

رئیس شورای نظارت بر صدا وسیما خبر روزنامه اعتمادملی مبنی بر تذکر این شورا به رئیس سازمان صداوسیما را تکذیب کرد.

ادامه مطلب ...

دعای آیت‌الله العظمی بهجت در حق دکتر احمدی‌نژاد

رئیس‌جمهور در جریان اولین سفر خود به قم در دوره ریاست جمهوری با آیت‌الله العظمی بهجت دیدار کرده بودند که این مرجع بزرگ تقلید در آن دیدار نکات و نصایح اخلاقی را بیان و در حق دکتر احمدی نژاد دعاکرده اند.

به گزارش رجانیوز به نقل از یکی از حاضران در آن دیدار، آیت‌الله العظمی بهجت خطاب به دکتر احمدی‌نژاد گفته بودند: خداوند بر حسن حال شما بیفزاید.

ادامه مطلب ...

سجیل 2 با موفقیت پرتاب شد/ عده ای تصور کردند با توافقنامه ننگین

رئیس جمهور‌ امروز در سفر به استان سمنان از پرتاب موفقیت آمیز موشک دوربرد سجیل 2 با فن‌آوری پیشرفته و سوخت جامد به ماورا‌ی جو خبر داد.

ادامه مطلب ...

سلیمی‌نمین:طرح کمیته صیانت از آرا نگرانی از شکست است

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران گفت: طرح تشکیل کمیته صیانت از آراء از سوی یک جناح سیاسی بیش از آنکه ناشی از نگرانی از سلامت انتخابات باشد نشان‌گر نگرانی از شکست در انتخابات است تا قواعد بازی را بر هم بزند.

ادامه مطلب ...