سرباز گمنام امام زمان(عج)

همه به سوی مقابله با جنگ نرم

سرباز گمنام امام زمان(عج)

همه به سوی مقابله با جنگ نرم

افشاگری سایت هوادار درباره ترور احتمالی نزدیکان میرحسین

سایت انتخاب 10 که تاچندی پیش یکی از سایت‏های حامی میرحسین موسوی بود و با نام پویش مردمی حمایت از موسوی فعالیت می‏کرد و پس از مناظره احمدی نژاد و موسوی با اعلام پشیمانی از رویکرد پیشینش و گردش به سمت احمدی نژاد خبر از توطئه جدید ستاد اصلاح طلبان میدهد.

به گزارش انتخاب ده، آخرین خبرهای بدست آمده از محفل نیروهای سابق امنیتی جریان دوم خرداد،حکایت ازقطعی شدن انتخاب صحنه تروریکی از نزدیکان موسوی دارد.

براساس تصمیم فوق محرمانه اصلاح طلبان،قرارشده است که یکی از نزدیکان کاملا نزدیک به میرحسین موسوی تا روزچهارشنبه در یکی از تجمعات مورد سوء قصد نافرجام قرارگرفته و با هماهنگی های انجام شده کمیته سازماندهی اراذل و اوباش اقدام به اغتشاش آفرینی و حمله به ستادهای احمدی نژاد نمایند.

گفتنی است درجلسه مزبور ضمن تاکید براینکه موسوی به هیچ وجه نباید بویی از این مساله ببرد تا سناریوی آنان متوقف نگردد، تصریح شده است با این اقدام و خود زنی می توانیم احمدی نژاد را به زیربکشیم.

شایان ذکر است در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان بسیاری از نیروهای سابق اطلاعاتی- امنیتی حضورداشته و اتفاقا قرار است اقدام تروربا هماهنگی یکی از متهمان پرونده قتل های زنجیره ای که اینک مسئول ساماندهی اغتشاشات خیابانی ستاد اصلاح طلبان رابرعهده دارد، انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد